Kuhu arveid saadetakse?

Kas Sul on küsimusi?

Anname küsimustele kiiresti vastused

Saada kiri

Mis on Arved.ee?

Arved.ee on portaal e-arvete saatmiseks ja e-arvete tellimiseks, muutmiseks või tühistamiseks. Antud veebilehekülje kaudu saab sisseloginud kasutaja:

  • Saata tasuta e-arveid kliendi finantssüsteemi, Soome või internetipanka, PDF-arveid ja vajadusel ka paberarveid.
  • Esitada e-arve tellimuse ja vastavalt esitatud tellimusele saadavad kõik Arved.ee-ga liitunud ettevõtted arveid Sinu poolt valitud Kanalisse.

E-arvete saatmine

Kes saavad arveid saata?

Arveid saavad saata ettevõtted ja FIE-d. Arvete saatmise moodulisse saavad sisse logida töötajad, kes omavad ettevõttes ainuesindusõigust. Kui on vajadus rohkematele töötajatele tagada ligipääs, siis saab teha vastava volituse, mis võimaldab kasutajate ringi laiendada.

Kuhu ja kellele on võimalik e-arveid saata?

E-arveid saab saata Unifiedpost Premium lahenduste klientidele, Swedbanki klientidele ja ka Soome ettevõtetele, kes omavad ametlikku e-arve aadressi. Lisaks on võimalik saata PDF-arveid e-post teel. Juhul, kui arve saaja ei oma e-aadressi ega e-posti aadressi, siis saab talle arve edastada paberil. Trükkimise ja postitamise teostab Unifiedpost.

Mis moodi käib arvete saatmine?

Arvete saatmiseks on kaks võimalust. Esiteks, arve loomine käsitsi läbi veebivormi. Sisenedes Arved.ee keskkonda valid veebivormi ja sisestate arve info päise ning kaupade/teenuste read. Lisaks saad kasutada ka oma ettevõtte logo arve kujundusele kuvamiseks. Teine moodus on laadida veebikeskkonda oma müügiarved Eesti e-arve standardi formaadis (link). Arvetest tehakse veebikeskkonnas ka visuaalne kujutis ning edastamisel näeb arve välja just selline, nagu Sulle ekraanil kuvatakse. Lisaks talletab keskkond kõik edastatud arved ja arhiveerib need.

Arvete saatmise moodul jätab meelde kõike edastatud arved ja vajadusel saad sama arve põhja korduvalt kasutada. Arved.ee kannab hoolt ka arve numbrite genereerimise ja viitenumbrite kalkuleerimise eest.

E-arvete saatmisel on vaja teada arve saaja registri- või isikukoodi.

E-arvete tellimine

Milliste ettevõtete arveid saab tellida e-arvena?

E-arvena saab tellida Arved.ee-ga liitumiskokkuleppe sõlminud ettevõtete arveid, kelle nimi on toodud liitunud ettevõtete nimekirjas.

Mis saab minu poolt juba tellitud e-arvetest?

Juba tellitud e-arvete Kanalid muutuvad vastavalt Arved.ee-s tehtud koondtellimuses täidetud Kanalitele. Näiteks kui olete e-arved saanud siiani e-posti aadressile, Arved.ee-ga liitudes sisestate soovitud kanaliks aga Swedbank Internetipanga, hakkate e-arveid nüüdsest saama vaid Swedbank Internetipanka.

Mis saab minu paberarvetest?

Arved.ee-ga liitunud ettevõtete paberarved saadetakse Sulle edaspidi elektrooniliselt, vastavalt koondtellimuses valitud Kanalile. Endiselt saadetakse Sulle paberarveid nendelt ettevõtetelt, kes pole veel Arved.ee-ga liitunud.

Olen Arved.ee-ga liitunud, aga kuidas hakkan saama Arved.ee-ga tulevikus liituvate ettevõtete e-arveid?

Juhul kui tulevikus pärast Sinu poolt tehtud e-arve koondtellimust soovib sel hetkel Arved.ee-ga liitunud ettevõte saata paberarvet, muudetakse konkreetse arve Kanal ümber ja kehtima hakkab Sinu poolt valitud kas esimene või ebaõnnestumise korral teine eelistus. Juhul kui ka teist eelistust ei õnnestu kehtima panna, jäetakse olukord muutmata.

Selline automaatne paberarvete muutmine vastavalt e-arve koondtellimusele kehtib juhul, kui Sina ise ei ole avaldanud pärast e-arve koondtellimuse tegemist või muutmist soovi saada konkreetne arve paberkujul.

Mida tähendab Kanali aadressi vahetamine?

Eelistatud valiku muutmise korral muudetakse vastavasse Kanalisse saadetavate e-arvete aadressi ja Sinu jaoks jääb kehtima eelistus koos uue aadressiga tulevikus lisanduvate arvete jaoks.

Mida tähendab e-arve muutmisavalduses uue Kanali sisestamine?

Juhul kui Sa muudad e-arve muutmisavalduses arvesaamise Kanaleid, hakkavad kõik Sinu e-arved laekuma valitud uutesse kanalitesse.

Mida tähendab, kui tühistan Arved.ee vahendusel e-arved?

See tähendab seda, et enam Sulle e-arveid ei saadeta ning arved hakkavad saabuma iga ettevõttega vaikimisi valitud kanalisse, milleks on üldjuhul posti teel saadetavad paberarved.

Mis juhtub, kui ma loobun ainult e-arve koondtellimusest?

Sellisel juhul tühistatakse Sinu soov saada e-arveid ning tulevikus enam automaatselt saadetavaid e-arveid ei lisata. Olemasolevad e-arved jäävad kõik kehtima.